با صرفه سازی محتوا - سئو محتوا - فرآیند توصیف انواع راهکار

جمعه 2 تير 1396
22:33
Dougherty Lemming

سطح جهت تعریف استراتژی بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا )
هدف ها خویش را گزینش فرمائید

هدف با صرفه سازی محتوا را تعیین فرمایید

پیشین از هر کاری باید انگیزه دارای اهمیت خود را تعیین نمایید . در حالتی که هدف مغازه شما , فروش محصولات به صورت اینترنتی است , پس بایستی محتوای آن صفحه های را باصرفه فرمایید و از تگ های دلخواه در با صرفه سازی استفاده نمایید .

در‌حالتی که سایت شما خبری است و هدفتان تنها ساخت مطلب است , پس می بایست برروی ساخت محتوا باارزش تمرکز کنید و بیش تر در بهینه سازی محتوای بخش مقاله ها خویش عمل کنید . در هرصورت قبل از هر کاری انگیزه خود را مشخص فرمائید .

مخاطبان خویش را در لحاظ بگیرید

مخاطب با صرفه سازی محتوا

مخاطبان و کاربران خود را بشناسید . با فایده از گوگل آنالیتیک و خیلی از ابزارهای دیگر میتوانید مخاطبان و یوزرها احتمالی را شناسایی کنید . ویژگی ها و خصوصیات , سن , جنسیت و عشق و علاقه آن‌ها به چه مدل مقاله مهم ترین مواردی هستند که می بایست قبل از ایجاد محتوا در حیث باشید . در حیث این موردها یاری بزرگی به شما در باصرفه سازی محتوا می نماید .
یک تقویم کاری برای خویش در حیث بگیرید

یک روز‌نگار کاری در واقع تقویمی است که ب شما کمک می نماید چه وقتی مقاله تازه قرار دهید و هچنین می‌توانید نوع محتوای را انتخاب نمائید . در واقع یک روزنگار کاری , به شما در ساخت محتوا یک نظم خاصی می دهد .
چک نمایید

هر محتوایی که ایجاد میکنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار میبیرید را می بایست محاسبه نمائید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی استفاده کننده متوجه گردید . در حالتی‌که می خواهید مقدار سعی با صرفه سازی محتوا را متوجه گردید , باید آن را محاسبه نمایید . ابزارهای تحلیلی متعددی وجود دارد نظیر گوگل آنالیتیک , گوگل وبمستر تولز , الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی می بایست به آنان مسلط باشد . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]