با صرفه سازی محتوا - سئو محتوا - فرآیند توصیف انواع راهکار
سطح جهت تعریف استراتژی بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا )
هدف ها خویش را گزینش فرمائید
هدف با صرفه سازی محتوا را تعیین فرمایید
پیشین از هر کاری باید انگیزه دارای اهمیت خود را تعیین نمایید . در حالتی که هدف مغازه شما , فروش محصولات به صورت اینترنتی است , پس بایستی محتوای آن صفحه های را باصرفه فرمایید و از تگ های دلخواه در با صرفه سازی استفاده نمایید .
درحالتی که سایت شما خبری است و هدفتان تنها ساخت مطلب است , پس می بایست برروی ساخت محتوا باارزش تمرکز کنید و بیش تر در بهینه سازی محتوای بخش مقاله ها خویش عمل کنید . در هرصورت قبل از هر کاری انگیزه خود را مشخص فرمائید .
مخاطبان خویش را در لحاظ بگیرید
مخاطب با صرفه سازی محتوا
مخاطبان و کاربران خود را بشناسید . با فایده از گوگل آنالیتیک و خیلی از ابزارهای دیگر میتوانید مخاطبان و یوزرها احتمالی را شناسایی کنید . ویژگی ها و خصوصیات , سن , جنسیت و عشق و علاقه آنها به چه مدل مقاله مهم ترین مواردی هستند که می بایست قبل از ایجاد محتوا در حیث باشید . در حیث این موردها یاری بزرگی به شما در باصرفه سازی محتوا می نماید .
یک تقویم کاری برای خویش در حیث بگیرید
یک روزنگار کاری در واقع تقویمی است که ب شما کمک می نماید چه وقتی مقاله تازه قرار دهید و هچنین میتوانید نوع محتوای را انتخاب نمائید . در واقع یک روزنگار کاری , به شما در ساخت محتوا یک نظم خاصی می دهد .
چک نمایید
هر محتوایی که ایجاد میکنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار میبیرید را می بایست محاسبه نمائید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی استفاده کننده متوجه گردید . در حالتیکه می خواهید مقدار سعی با صرفه سازی محتوا را متوجه گردید , باید آن را محاسبه نمایید . ابزارهای تحلیلی متعددی وجود دارد نظیر گوگل آنالیتیک , گوگل وبمستر تولز , الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی می بایست به آنان مسلط باشد . کارشناس سئو
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]