یادگرفتن بازاریابی محتوا - آموزش و مشاوره بازاریابی دیجیتال

جمعه 2 تير 1396
22:31
Dougherty Lemming

آموزش بازاریابی محتوا , مساله ای است که امروزه طولانی تر موسسات طراحی وب سایت و سئو در سعی میباشند ک بتوانند در آن جایگاهی دربین کاربران پیدا نمایند و با ارائه جزوات منحصر به فرد و ابلاغ تکنیک های خاص , به‌دنبال این می باشند که خویش در مسئله آموزش بازاریابی محتوا نسبت به بقیه عالی نشان دهند .

گوگل در چندین سال اخیر به ساخت محتوا غیر کپی اهمیت متعددی داده است و به وب سایت هایی که از مطالب حساس و ناب استفاده می کنند , ارزش و رتبه بالاتری می دهد . ولی تنها ساخت محتوا ناب سبب ارتقاء رتبه شما نمی‌شود , شما می بایست نکات دیگر رعایت اصول سئو در آن , در لحاظ به چنگ آوردن مخاطبین , مطابقت داشتن محتوا با انگیزه وبسایت شما و غیره را نیز در نظر بگیرید . تنها بدانید که بیش از 90 درصد تبلیغات اینترنتی , امروزه از بازاریابی محتوای برای برندسازی و جذاب کاربران بیش تر برای وبسایت خود سود می نمایند .

همانگونه که ابلاغ کردیم , ساخت فقط محتوا در شرایطی که اصول و قواعد آن رعایت نگردد , هیچ تاثیری برروی ارتقاء درجه وبسایت شما نخواهد داشت اما به جهت این که کپی نیست , گوگل وب سایت شما‌را جریمه نخواهد کرد . برای همین است که اکثر متخصصان تاکید می کنند هر تولیدکننده محتوا در یکسری عصر یادگرفتن بازاریابی محتوا کمپانی نماید تا با اصول فنی و غیر فنی آن آشنا گردد .


در‌این مطلب قصد داریم آموزش بازاریابی محتوا را با ده قانون که می بایست رعایت کنید , مطرح نماییم . رعایت این روستا ضابطه علاوه بر جذب کاربران طولانی تر , بر سئو سایت شما تاثیر مثبتی خواهد داشت .
یادگرفتن بازاریابی محتوا با آبادی ضابطه
1 . مخاطبان خویش را بشناسید

اولی قدم در فراگیری بازاریابی محتوا ابلاغ می شود , شناخت کاربران است . شما به عنوان مدیر یا این که آفریننده محتوا , باید کاربران و هدف وبسایت خویش انتخاب فرمائید . فرقی نمی‌کند که شما در وبسایت مطلب خویش را قرار می دهید یا شبکه های مردمی , محتوای باید مطابق با ذوق وسلیقه کاربران سایتتان باشد برای مثال ما در سئوکار اگر مطلبی در خصوص مسکن بنویسیم , نه فقط نمی توانیم هیچ کاربری جذب این مقاله کنیم بلکه منجر کاهش اعتبار سایتمان خواهد گردید , زیرا اکثر کسانی که وارد این وبسایت می گردند در پی مطالی در امر آموزش سئو یا یادگرفتن بازاریابی محتوا می‌باشند .
2 . با خودتان در خصوص کاربرانتان راست گو باشید

شما احتمال دارد که بهترین ایده درباره ی کسب وکارتان و محتوا داشته باشید , ولی در حالتی که کاربرانتان نتوانند با مطالب و ایده شما رابطه برقرار کنند و نیاز خود را در آن پیدا کنند , هیچ تلاش آن محتوا و ایده شما نخواهد داشت . این مهم ترین نکته ای است که باید فراگیری بازاریابی محتوا آن را در حیث بگیریم .
3 . تلاش نکنید راجع‌به همگی چیز ننویسید .

محتوای شما می بایست تنها برروی یک زمینه تاکید کند . شما نمی توانید کل حوزه یک قضیه را در یک مقاله قضیه پوشش قرار دهید . این مسائل خیر فقط سبب ساز خیلی طولانی شدن محتوا میشود بلکه استفاده کننده را در گیر سردرگمی می کند که مورد مهم شما چه چیزی است و همینطور از دید سئو چون روی چندین کلمه اساسی تمرکز میگردد , نمی تواند تاثیر زیادی باصرفه سازی سایت شما داشته باشد . از این رو مدام در فراگیری بازاریابی محتوا تاکید می نماید برروی یک کلمه اصلی و یک زمینه در هر محتوایی که ایجاد می‌کنید , تمرکز داشته باشید . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]