جايگاه اول گوگل - نکات طلایی جهت قرار تصاحب کردن درین مقام

جمعه 2 تير 1396
22:31
Dougherty Lemming

سکو اولیه گوگل در منظر نخستین هم یک رده ایده آل برای هر کسب و کاری است . اما در‌حالتی که بخواهیم تخصصی به آن بپردازیم , یعنی از لحاظ کسانی که در موضوع سئو کار می نمایند , به طور کامل متعدد می شود . انگیزه همگی سئوکاران این است که بتوانند کاری کنند تا لینک وبسایت آنها در کاغذ اولیه گوگل قرار بگیرد . رتبه اولیه گوگل به اکثری از معیارها مربوط است و برای آن تلاش های زیادی بایستی انجام شود .

پیش از این درصورتی که قصد داشتید که در ورقه اول یا رتبه اولیه گوگل قرار بگیرد , صرفا کافی بود چندبار و آن هم به خیل‌عظیم عبارات اصلی دارای ارتباط را به کار ببرید , آنوقت سریعا در صفحه نخستین قرار می گرفتید , ولی در یک‌سری سال گذشته سازوکار موتور جستجو گوگل تغییرات بسیاری داشته اند و وبسایت هایی را که قصد دارا‌هستند با تکنیک های سیاه خود را در لینک و پیوند برتر قرار دهند , جریمه می کند . در ادامه قصد داریم تا راه و روش هایی را به شما کمک می کند تا درجه اولیه گوگل قرار بگیرید را بیان کنیم .
تکنیک هایی جهت قرار دریافت کردن در سکو اولیه گوگل
1 . ساختار تارنما

اولیه از همه می بایست ساختار وب سایت خویش را دقیقا مشخص و معلوم فرمایید . ساختار سایت یعنی یعنی اینکه کلیه المان ها و تگ ها به درستی به کار رفته باشند . استفاده از تگ های html5 امروزه تاثیر زیاد متعددی در جايگاه وب سایت دارد و آن هایی که از دستورات سابق به کارگیری می نمایند , برای این‌که نمی توانند ساختار مناسبی را به کار ببرند , وب سایت آنان کمتر از نگاه سئو پرورش خواهد کرد .
2 . پباده سازی رسپانسیو

امروزه با توسعه فایده از تلفن همراه و تبلت , بیش تر یوزرها کلیه عمل های اینترنتی خود را از روش همین ابزارها انجام میدهند , پس خیلی مهم است که وبسایت شما به صحت درین ابزارها سناریو داده شود . به جز تاثیری که این مسائل می‌تواند برروی جذب یوزرها داشته باشد , مسائل دیگر تاثیر مثبت آن در گوگل است . از لحاظ موتور جستجو گوگل , آن تارنما هایی که از طرح رسپانسیو پیروی می نمایند , بخت بیشتری جهت قرار گرفتن در جايگاه اولیه گوگل دارا هستند .
3 . چگالی لغت ها مهم

همانطورکه ابلاغ کردیم , تا قبل از این در صورتیکه واژه ای را دوچندان در وبسایت خویش به کار می بردید , سریعا در ورقه اولیه گوگل قرار می گرفتید ولی امروزه الگوریتم موتور جستجو گوگل تغییرات مضاعف متعددی نسبت به گذشته داشته است و عمده از درصدی خاصی را جریمه می نماید . اساسا چگالی لغات اساسی بایستی بین 1 تا 3 درصد باشد و این چگالی بایستی در پاراگراف های اولیه اضافه باشد .
4 . محتوای کیفیت بالا


این که محتوا پادشاه است که همگی بلاگ نویسان امروزه می‌دانند و بهترین روش جذب کاربران جدید , همین محتوا است . موتور جستجو گوگل بیشتر از هر چیزی به محتوای باکیفیت و ناب و بدون اسکن اهمیت متعددی قرار می دهد و آن هایی را که از محتوای کپی شده به کار گیری می نمایند , جریمه سختی می کند .
5 . عکس های بی کیفیت و با صرفه سازی نکردن آن ها

احتمال دارد در دید اولیه این مسائل تاثیری در جايگاه اولیه گوگل نداشته باشد ولی بایستی اذعان کرد که در واقع یک تاءمل اشتباه است . عکس های بی کیفیت علاوه براینکه قادر است تاثیر منفی برروی جذب یوزرها داشته باشد , گوگل هم آن را نادیده می گیرد . اساسا هر کس از عکس های بی کیفیت استعمال می کند , هیچگونه بهینه سازی برای عکس های خود انجام نمی دهند یعنی از تگ های alt و title که در قسمت جستجوی عکس موتور جستجوی گوگل تاثیرگذار است , منفعت نمی‌شود . همان طور که می دانید , این قسمت با باز نگری این دو تگ انجام می شود .
6 . به اشتراک گذاری در شبکه های مردمی

یکی خط مش های نشر مطالب , اشتراک گذاری آنان در شبکه های مردمی است . مهم ترین کانال های اخذ بک پیوند از آن‌ها بها بسیار بالایی برای موتور کاوش گوگل دارا هستند دربرگیرنده توییتر , چهره بوک , گوگل پلاس و لینکدین هستند . هر بک لینکی که از این کانال های دریافت شود , تاثیر فراوان متعددی در ارتقا مرتبه وبسایت گوگل دارد .
7 . پست مهمان

پست مهمان را نباید با تبادل پیوند اشتباه بگیرید . در پست مهمان شما مطلبی را به طور بدون پول و مطابق با انگیزه آن سایت می نویسید و تحت عنوان وبلاگ در وب سایت مهمان خود قرار می دهید . در پایان این اذن را دارید که منبع کلیدی را سایت خودتان به طور لینک و پیوند شده قرار بدهید . در واقع مطلبی که شما برای آن سایت می نوسید , به طور کامل مخصوص و تخصصی است برای صاحب آن است سئو سایت


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]