بهینه سازی محتوا - سئو محتوا - روند تعریف انواع استراتژی

جمعه 2 تير 1396
22:30
Dougherty Lemming

بهینه سازی محتوا , اصطلاحی است که در حالتی‌که در حوزه بازاریابی محتوا و اینترنتی فعالیت کرده باشید , بی تردید نام آن را شنیده اید . در‌این نوشته‌علمی فراگیری سئو قصد داریم که درخصوص با صرفه سازی محتوا و هر آنچه که هر شخصی می بایست در رابطه با آن بداند را بیان کنیم .


ما درین نوشته ی علمی همینطور به سه سوال زیر که سوالات کلیدی برای هر فردی در حوزه باصرفه سازی محتوا است را جواب خوا‌هیم داد :

با صرفه سازی محتوا چیست؟
اشکال بهینه سازی محتوا چیست؟
راهکار باصرفه سازی محتوا چیست؟

اما در این مطلب , در خصوص استراتژی با صرفه سازی محتوا , خیلی سخن نمی‌شود و تنها تعریف کلی آن ابلاغ میگردد . اضافه هدف ما , شناخت شما با این اصطلاح و چگونگی ارتقاء و بهبود آن می باشد .
باصرفه سازی محتوا چیست؟

برای دانستن اینکه دقیقا متوجه شوید که این اصطلاح به چه معنی است , خوبتر است که آن را به دو واژه تقسیم فرمایید : ( سئو ( و ( محتوا (

سئو , شامل تکنیک و فرآیند هایی است که برای بهینه سازی تارنما و ارتقا درجه آن در گوگل به کار می‌رود تا کاربران بتوانند سایت را با استعمال از موتورهای کاوش پیدا کنند .

محتوا , یعنی اشکال اطلاعاتی است که در صفحات اینترنت قرار می‌گیرد .

هم اکنون با صرفه سازی محتوا که ادغام این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ساخت گردد .

این که چگونه محتوای خود را براساس اصول سئو ساخت و بهینه نماییم , طریق ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد , همچنین درباره ی باصرفه سازی محتوا مقاله ها متعددی مندرج شده است .

مهم ترین مورد ها بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا )

تحقیق کردن در امر لغات کلیدی : در حالتی که قصد دارید که بتوانید ترافیک گوگل را در سمت تارنما خود جذب کنید , بهتر است قبلی از آغاز به ساخت محتوا , راجع به عبارات حساس که متناسب با کسب وکار شما هستند و بیشترین جستجو را دارند , تحقیق و محاسبه نمائید . به عبارت دیگر در تلاش فرمایید که کلماتی را در محتوای خویش به کارگیری کنید که توسط یوزرها اکثر از همگی مورد کاوش قرار می‌گیرد .

با صرفه سازی کلمه ها مهم : این طرز بدین معناست که چه گونه و کجا عبارات با اهمیت را در محتوای خویش به کارگیری فرمایید . این مساله در بهینه سازی محتوا خیلی اثرگذار است .

باصرفه سازی محتوا : محتوای شما همان طور که میدانید بایستی با صرفه باشد . این بهینه بودن مقاله فقط از نظر سئو نمی‌باشد بلکه از نگاه استفاده کننده هم می بایست بهینه باشد یعنی بتواند با وی ارتباط دلخواه برقرار نماید .

معرفی محتوا : قبل از تایپ کردن راهکار ایجاد محتوا , بایستی شبکه‌های‌مردمی و خط مش های تکثیر آن را پیدا نمایید . در واقع می بایست بدانید کاربران شما در کدوم شبکه ها و تیم ها اکثر حضور دارا هستند و مطالب وب سایت خویش را در آنجا تبلیغ نمائید . متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]