خدمات سئو - مهم ترین سرویس ها بهینه سازی وبسایت

جمعه 2 تير 1396
22:16
Dougherty Lemming


5 . شبکه های اجتماعی رقیبان را چک نمایید

یک کدام از عمل های با اهمیت برای خدمات سئو , عمل در شبکه های اجتماعی است . البته همیشه سوال اکثر مالکان و متخصصان این است که چه‌طور بازاریابی شبکه های اجتماعی را انجام دهیم . شایسته ترین شیوه بررسی کانال های حریف و چگونه عمل کردن آن ها است . ولی ابزارهای نظارت زیادی برای سوشیال ها موجود است البته هدف بازبینی رقیبتان است .

چه گونه پست گذاری , نحوه قرار دادن عکس , ساعت پست گذاری , دسته محتوا انتخاب شده , تعداد اشتراک گذاری و لایک ها از مواقعی است که بایستی برای خدمات سئو باصرفه محاسبه فرمائید .
6 . فعالیت های خویش را حق تقدم بندی فرمایید

حق تقدم بندی کردن فعالیت ها در کلیه جا کاربرد دارااست البته در سرویس ها سئو بیشتر . کارهایی که ضروری است انجام دهید را برروی یک صفحه بنویسید و آن‌ها را اولویت بندی فرمایید . مسلما اولین عمل های برای سرویس ها سئو , با صرفه کردن کد نویسی و تثبیت آن در ابزارهایی مانند گوگل وبمستر است , آن گاه به سراغ سئو خارجی بروید .
7 . کار خود را با یک رینگ کاری شروع فرمائید

بسته به این‌که تجربه شما از تکنیک های خدمات سئو چقدر است , یک برنامه برای خود بنویسید و هر روز آن را اجرا فرمائید . در واقع یک مدل حلقه کاری برای خود ایجاد فرمایید و هرروز یا این که اگر چه وقت یک بار , یک تکنیک جدیدی به آن بیشتر فرمائید یا این که مرحله ای حذف کرده و تراز دیگری را جایگزین نمایید . به این طریق بهتر میتوانید کار خود را دنبال نمایید .
8 . وبسایت ها شبیه اما نه رقیب را محاسبه فرمائید


مراد از سایت های مشابه یعنی وبسایت هایی که از حیث انگیزه و ساختار شبیه وب سایت شما می‌باشند و تکنیک هایی که آن‌ها برای سرویس ها سئو وب سایت خویش انجام میدهند همانند تکنیک های شما است را پیدا فرمایید . تحلیل دسته جور بندی و ساختار آنها به شما قادر است کمک بخش اعظمی در سرویس ها سئو نماید و این‌که آن ها از چه ابزارهایی برای تبلیغات استعمال می نمایند .
9 . محتوای کهن را بازیابی نمائید

محتوا و خبرهای قدیمی وب سایت خویش را بازیابی فرمائید . یعنی در حالتی‌که براساس اصول سئو نمی‌باشد , تکنیک ها حتما به کار ببرید و اشکالات فنی آن‌ها را تا حد ممکن رفع فرمائید . همینطور تلاش فرمایید که مطالب آن‌ها‌را تغییر و تحول دهید البته این تغییر تحول خیلی نباید باشد و منظور ما بخش اعظم رفع ایرادات فنی مربوط به سئو و اضافه کردن نکات نو به آن هست . سئو وردپرس


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]