8 تکنیک اصلی سئو و بهینه سازی سایت در سال 2017

جمعه 2 تير 1396
22:15
Dougherty Lemming

با صرفه سازی وبسایت و رعایت اصول سئو امروزه بخش اعظم از هر چیزی دیگر زمینه اعتنا صاحبان وبسایت قرار گرفته است . اگرچه سال یک توشه شاهد تغییر الگوریتم های گوگل هستیم و متسفانه وب سایت هایی که مطابق با الگوریتم نو گوگل نباشد , مسئله جریمه قرار می گیرند .

برای همین یکی گرفتاری های کلیدی صاحبان وبسایت , رعایت اصول سئو با صرفه سازی تارنما میباشد تا علاوه بر این‌که سایت آنها در برگه اولیه گوگل قرار گیرد , مورد جریمه گوگل هم قرار نگیرد .

اما یک سوالی که همیشه در ذهن اشخاص و یوزرها هست , این است که چه تکنیک هایی درباره با سئو و با صرفه سازی تارنما بایستی به کار ببرند .


ما درین مطلب فراگیری سئو قصد داریم تکنیک های مهمی را شما باید در سئو و با صرفه سازی سایت به کار ببرید بیان کنیم . این نکات و اصول درسال 2017 بوسیله گوگل عمده از کلیه مسئله اعتنا قرار می‌گیرند .
8 تکنیک حیاتی سئو و بهینه سازی وبسایت در سال 2017
با صرفه سازی تگ title

تگ های عنوان او‌لین مکانی است که توسط خزنده های گوگل جستجو می‌شود . به کار بردن کلمه ها دارای اهمیت و مشتقات آن خیلی با اهمیت است . حداکثر تعداد اندازه کاراکتری که بایستی در تگ عنوان به کار ببرید , 55 کاراکتر می‌باشد .

نکته بعدی تایپ کردن پست ها می باشد که بایستی لغات اساسی را در آنان فایده فرمایید . ولی رعایت چگالی لغات حساس خیلی مهم است . اما پیشنهاد می شود که اولیه از کلیه در زمینه‌ی صنعت و کسب و کار خود مطلب بنویسید و دوم این که پرجستجوترین لغات اصلی حوزه کاری خود را پیدا نمایید و مطالبی در زمینه ی آن بنویسید .

هرچه کلمات اساسی درعنوان و محتوای شما بیش تر منفعت شوند , شانس شما در ارتقاء مرتبه و باصرفه سازی بیش تر است .
گوگل آنالیتیک را نصب فرمایید
گوگل آنالیتک به شما درباره ی ترازو ترافیک وب سایت را می گوید و در شرایطی‌که خطایی از نظر گوگل مشاهده شود , بیان می کند . سفارش می شود که در شرایطی که تا شرایط کنونی مبادرت به نصب گوگل آنالاتیک نکرده اید , حتما آن را نصب کرده و تنظیمات ذی‌ربط را انجام دهید .

سرعت تارنما و طراحی رسپانسیو و موبایل وب سایت خود را چک فرمائید

یک کدام از نکات اساسی در بهینه سازی وبسایت , سرعت وبسایت و رسپانسیو بودن آن هست . همانطور که می دانید به دلیل استعمال گسترده موبایل و تبلت برای انجام کارها اینترنتی , خیلی با اهمیت است که وبسایت شما درین ابزارها به صحت نمایش داده شود . گوگل برای سایت های رسپاسنسیو امتیاز ویژه ای قائل است . همینطور هرچه سرعت سایت فراتر باشد , روزگار بار گذاری آن کمتر خواهد بود و این میتواند بر سئوسایت تاثیر مثبتی داشته باشد .

برای ارزیابی سرعت هر برگه وب سایت , می‌توانید https : //testmysite . thinkwithgoogle . com استفاده نمایید .
بک لینک و پیوند و لینکدهی داخلی

اطلاعات کامل راجع به بک لینک را میتوانید در‌این نوشته‌علمی آموزشی مشاهده کنید . فقط مراقب باشید که از بک لینک های غیرمفید و زیان آور به کارگیری نکنید چونکه خیر صرفا موثر وجود ندارد بلکه در سئو و باصرفه سازی وبسایت شما تاثیر مخربی خواهد داشت .

نکته بعدی که خیلی کلیدی است و متاسفانه بیش تر سئوکاران به آن دقت نمی‌کنند , لینک دهی داخلی بین صفحه ها است . فی مابین صفحات خود ارتباط برقرار فرمایید . این ارتباط باید از روش عبارات اساسی هر صفحه باشد . گوگل صرفا به بک لینک و پیوند های خارجی اهمیت نمی دهد , بلکه برای این لینک ها نیز اهمیت ویژه ای قائل هست .
محاسبه دریافت پیوند

توصیه میشود قبل از پباده سازی وب سایت خود , به رویکرد های تبلیغاتی که منجر افزایش سئو وبسایت و در نهایت باصرفه سازی وب سایت شما می گردد , فکر کنید . استراتژی تبلیغات اینترنتی خویش را بسته به مدل کسب و کار خود گزینش نمائید . این نکته را در حیث داشته باشید که تمامی این تبلیغات اینترنتی می بایست سبب ساز به اخذ لینک برای شما گردد .
داده ها تماس را فراموش نکنید

متاسفانه با این همگی آگهی و توصیه هایی که شده است , باز نیز شاهد این هستیم که داده ها تماس به صدق در سایت قرار نگرفته است . خریداران حقیقی وواقعی هنگامی میخواهند ارتباط با فروشنده برقرار کنند , نمی توانند داده ها تماس پیدا نمایند و صرفا یک فرم را مشاهده می نمایند .

نکته بعدی این است که در الگوریتم های نو گوگل , قرار دادن آدرس نشانی اینترنتی نمره منفی را برای سئوسایت به همراه دارد . خوبتر است که به آدرس نشانی اینترنتی , یک عکس سناریو دهنده آن در تارنما قرار دهید .
https یا http

حتما جواز و مدرک SSL را برای وبسایت خود دریافت نمائید چونکه در جستجو های طبیعی خیلی موءثر و با اهمیت است سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]