گزارش سئو - 14 واحد سنجش در گزارش با صرفه سازی سایت

جمعه 2 تير 1396
22:14
Dougherty Lemming

گزارش سئو یک کدام از اصلی‌ترین کارها و وظیفه‌هایی است که می بایست هر کمپانی خدماتی سئو به مشتریان خویش ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما میتوانید از فرآیند فعالیت‌های انجام‌گرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و ولی مهم ترین امور در باصرفه سازی تارنما است .

برای دریافت کردن مراحل انجام فعالیت‌ها و رویش سئو وبسایت , ابزارهای مختلفی وجود دارد . با امداد این ابزارها می توانید یک گزارش سئو متناسب با کسب‌وکار خویش به دست بیاورید . درین مطلب قصد داریم که 14 معیاری را که شما می بایست در گزارش سئو یک سایت به‌دنبال آن باشید را بیان کنیم .
چرا می بایست از ابزارهای گزارش سئو استفاده کنیم؟

به‌منظور پیگیری فرآیند فعالیت‌های سئو , بایستی تمامی داده‌های خویش را در یک محل ذخیره کنید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیه‌کرده و اما این‌که خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو باید درپی آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست میاید مثل گوگل آنالاتیک , اینترنت مستر , ورنک و غیره که هر کدام بسته به هدف و کاربردشان , به کار گیری خاص خویش را دارند , ولی زمانی سخن از گزارش سئو میگردد , بایستی همگی داده‌های به‌دست‌آمده را در یک محل ذخیره فرمائید .

فایده از ابزارهای سئو به شما امداد می کند تا خوبتر بتوانید پروسه و رشد وبسایت خود را آنالیز کنید . به عنوان مثال می‌توانید باز‌نگری فرمایید که در کدام کلمه کلیدی در ورقه نخستین گوگل قرار دارید . هر ابزار به‌منظور هدف خاصی استفاده میگردد و داده‌هایی که از آنان به دست می آید مختلف است . البته مشترکاتی نیز لا به لا آن ها هست . اما به‌هرحال استفاده از این ابزارها به شما یاری می‌کند تا داده‌هایی مربوط به پروسه عمل تارنما خود را سریعاً به دست آورید . مسئله‌ای که در گزارش سئو مهم است , دستیابی پر سرعت به روند عمل است و برای همین استفاده از این ابزارها پیشنهاد می‌شود .
همه منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید

همان‌طور که مطرح نمائید , ابزارهای گزارش دهی سئو متعدد است و ازاین‌رو خوبتر است که آن‌ها اول‌ازهمه شناسایی کرده و آنگاه بسته به جور کاربری وبسایت خود , از ابزار دلخواه منفعت نمایید .

سفارش می‌شود که‌این ابزارها و داده‌های به‌دست‌آمده از آن ها را در یک مکان ذخیره فرمائید تا سریع‌تر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خود را به دست بیاورید .
معیارهای دلخواه برای گزارش سئو
1 . عبارات حساس که سبب ساز ورود کاربران به وب سایت شما شده‌است


این مهمترین و اولین نکته‌ای است که شما بایستی در گزارش سئو خویش به آن توجه فرمایید . البته قبلی از آن می بایست لغت ها حساس مرتبط با کسب‌ وکار خویش را پیدا نمایید . درواقع شما در‌این مرحله بایستی میزان اختلاف جايگاه تارنما خود در آن واژه و کلمه اصلی نسبت به مرتبه اول و همچنین اندازه محل ورود از هر واژه را پیدا فرمائید .

یک نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید , این است که درجه شما در واژه حیاتی اهمیت کمتری نسبت به میزان محل ورود دارد . ممکن است که سکو شما در کلمه کلیدی خاصی نخستین باشد , البته اصلاً از آن واژه , برای این‌که جستجوی متعددی نمیشود , محل ورود متعددی ندارید پس بخش اعظم درپی میزان ورودی از کلمه کلیدی باشید که یک کدام از بهترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . میزان ترافیک از بک لینک‌ها

فهمیدن این که شما از کدام سایت‌ها بک پیوند دریافته‌اید , خیلی اساسی است . این داده ها به شما یاری می کند که در نوع سایت‌ها بیشتر به عمل و اقدام به دریافت بک پیوند بیش تر فرمایید . پس همه بک لینک‌ها و دامنه‌های وب سایت را جمع‌آوری کرده و در آن‌هایی که بیشترین اندازه محل ورود و اما بیشترین رتبه را در گوگل دارا هستند , فعالیت فرمائید .
3 . میزان ترافیک محل ورود از موتور کاوش گر گوگل

یک کدام از موارد مهمی که می بایست در گزارش سئو در حیث بگیرید , اندازه ترافیک ورودی از این موتور گوگل است . درواقع این مهمترین معیاری است که همه متخصصان سئو پیرو افزایش اندازه آن میباشند . با به کارگیری از گوگل آنالاتیک می‌توانید بدین میزان دست پیدا نمائید . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]