گزارش سئو - 14 واحد سنجش در گزارش با صرفه سازی سایت
گزارش سئو یک کدام از اصلیترین کارها و وظیفههایی است که می بایست هر کمپانی خدماتی سئو به مشتریان خویش ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما میتوانید از فرآیند فعالیتهای انجامگرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و ولی مهم ترین امور در باصرفه سازی تارنما است .
برای دریافت کردن مراحل انجام فعالیتها و رویش سئو وبسایت , ابزارهای مختلفی وجود دارد . با امداد این ابزارها می توانید یک گزارش سئو متناسب با کسبوکار خویش به دست بیاورید . درین مطلب قصد داریم که 14 معیاری را که شما می بایست در گزارش سئو یک سایت بهدنبال آن باشید را بیان کنیم .
چرا می بایست از ابزارهای گزارش سئو استفاده کنیم؟
بهمنظور پیگیری فرآیند فعالیتهای سئو , بایستی تمامی دادههای خویش را در یک محل ذخیره کنید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیهکرده و اما اینکه خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو باید درپی آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست میاید مثل گوگل آنالاتیک , اینترنت مستر , ورنک و غیره که هر کدام بسته به هدف و کاربردشان , به کار گیری خاص خویش را دارند , ولی زمانی سخن از گزارش سئو میگردد , بایستی همگی دادههای بهدستآمده را در یک محل ذخیره فرمائید .
فایده از ابزارهای سئو به شما امداد می کند تا خوبتر بتوانید پروسه و رشد وبسایت خود را آنالیز کنید . به عنوان مثال میتوانید بازنگری فرمایید که در کدام کلمه کلیدی در ورقه نخستین گوگل قرار دارید . هر ابزار بهمنظور هدف خاصی استفاده میگردد و دادههایی که از آنان به دست می آید مختلف است . البته مشترکاتی نیز لا به لا آن ها هست . اما بههرحال استفاده از این ابزارها به شما یاری میکند تا دادههایی مربوط به پروسه عمل تارنما خود را سریعاً به دست آورید . مسئلهای که در گزارش سئو مهم است , دستیابی پر سرعت به روند عمل است و برای همین استفاده از این ابزارها پیشنهاد میشود .
همه منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید
همانطور که مطرح نمائید , ابزارهای گزارش دهی سئو متعدد است و ازاینرو خوبتر است که آنها اولازهمه شناسایی کرده و آنگاه بسته به جور کاربری وبسایت خود , از ابزار دلخواه منفعت نمایید .
سفارش میشود کهاین ابزارها و دادههای بهدستآمده از آن ها را در یک مکان ذخیره فرمائید تا سریعتر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خود را به دست بیاورید .
معیارهای دلخواه برای گزارش سئو
1 . عبارات حساس که سبب ساز ورود کاربران به وب سایت شما شدهاست
این مهمترین و اولین نکتهای است که شما بایستی در گزارش سئو خویش به آن توجه فرمایید . البته قبلی از آن می بایست لغت ها حساس مرتبط با کسب وکار خویش را پیدا نمایید . درواقع شما دراین مرحله بایستی میزان اختلاف جايگاه تارنما خود در آن واژه و کلمه اصلی نسبت به مرتبه اول و همچنین اندازه محل ورود از هر واژه را پیدا فرمائید .
یک نکتهای که باید در نظر داشته باشید , این است که درجه شما در واژه حیاتی اهمیت کمتری نسبت به میزان محل ورود دارد . ممکن است که سکو شما در کلمه کلیدی خاصی نخستین باشد , البته اصلاً از آن واژه , برای اینکه جستجوی متعددی نمیشود , محل ورود متعددی ندارید پس بخش اعظم درپی میزان ورودی از کلمه کلیدی باشید که یک کدام از بهترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . میزان ترافیک از بک لینکها
فهمیدن این که شما از کدام سایتها بک پیوند دریافتهاید , خیلی اساسی است . این داده ها به شما یاری می کند که در نوع سایتها بیشتر به عمل و اقدام به دریافت بک پیوند بیش تر فرمایید . پس همه بک لینکها و دامنههای وب سایت را جمعآوری کرده و در آنهایی که بیشترین اندازه محل ورود و اما بیشترین رتبه را در گوگل دارا هستند , فعالیت فرمائید .
3 . میزان ترافیک محل ورود از موتور کاوش گر گوگل
یک کدام از موارد مهمی که می بایست در گزارش سئو در حیث بگیرید , اندازه ترافیک ورودی از این موتور گوگل است . درواقع این مهمترین معیاری است که همه متخصصان سئو پیرو افزایش اندازه آن میباشند . با به کارگیری از گوگل آنالاتیک میتوانید بدین میزان دست پیدا نمائید . سئو
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]