متخصص سئو - 5 برهان استخدام متخصص باصرفه سازی وبسایت

جمعه 2 تير 1396
22:13
Dougherty Lemming

کارشناس سئو کسی است که به شما یاری می نماید تا درجه سایتتان در گوگل افزایش پیدا نماید , در واقع به وی مشورت سئو می گویند . فرقی نمی‌کند که شما اخیرا مبادرت به فعال سازی یک تارنما تازه کرده باشید یا این که برای محتوا و کار در شبکه‌های‌عمومی نیاز به راهکار دارید , در هر تمامی موقعیت ها , این متخصص سئو است که به شما می تواند به شایسته ترین شکل ممکن و براساس نیاز و مرتبه فعلی تارنما شما , مشورت کردن بدهد .

کارشناس سئو تنها وظیفه اش مشورت دادن وجود ندارد , بلکه می بایست از تکنیک های بهره نماید که به افزایش مرتبه وب سایت شما کمک کند . مهمترین نکته برای یک کارشناس سئو این است که مدام به آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل آشنا باشد . در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد نداریم تا وظیفه های یک متخصص سئو را بیان کنیم , بلکه می خواهیم بگوییم که شما چرا می بایست چنین متخصصی را در کنار وب سایت خویش داشته باشید تا جايگاه آن را در گوگل ارتقا دهید .
عارضه ها استخدام متخصص سئو
1 . مطمئن شدن از این که سایت شما براساس ساختارهای هم خوانی بر موتورهای جستجو طراحی شده است

زمانی که یک طراح , طرح تارنما شما‌را ساخت می نماید کار آن تمام نشده است . بلکه وی بایستی صبر نماید تا کارشناس سئو , ایرادات سئو آن را معین نماید و به طراح بگوید که برطرف نماید . در واقع , همیشه ارتباط تنگانگی فی مابین طراح و سئوکار موجود است .

او‌لین کار متخصص سئو در تحویل پروژه این است که ساختار سایت شما ار از نظر پباده سازی و جور قرار تصاحب کردن المان ها باز بینی نماید . هر ایرادی که کارشناس سئو در پباده سازی از بینش باصرفه سازی در تارنما پیدا می نماید را به طراح می گوید تا وی بتواند آن‌ها به طوری که به ساختار و طرح کلی آسیبی وارد نشود , تغییر دهد .
2 . در زمینه ی محتویات سئو و دسته تایپ کردن آنان مشاوره میدهد

تالیف محتوا برای بخش ها و مقاله ها وبسایت وظیفه کارشناس سئو نمیباشد بلکه صرفا او میتواند به شما مشاوره بدهد و درصورتی که که تمایل داشتید او به شما مترجمانی که به نوشتن مطالب براساس سئو داده ها دارا هستند را معرفی می کند . همینطور او می تواند محتویات تارنما و مطالب شما‌را بررسی کند تا مطمئن شود که همه محتواها مربوط به هدف وب سایت و آن ورقه می باشند و تمامی اصول سئو برای تایپ کردن آن ها به کار رفته است .
3 . بررسی تکنیک های داخلی سئو وبسایت

تکنیک های داخلی سئو سایت مثل متاتگ ها , معرفی به گوگل و به صورت کلی سئو داخلی , از جمله وظیفه‌های کارشناس سئو است . او همگی متاتگ ها , گوگل وبمسترها , محل ورود ها و غیره را بازنگری می کند و اگر ایرادی هم در آنان روئت کرد , سریعا برطرف کرده و به شما در خصوص تایپ کردن بعضی از متاها که یوزرها دسترسی به عوض کردن آنها دارا‌هستند , مشورت کردن می‌دهد . در واقع مهمترین فعالیت یک کارشناس سئو , بازنگری و بهینه سازی سئو داخلی سایت است .
4 . مشاوره راجع به بک لینک و پیوند ها و سئو فرنگی


سئو فرنگی و بک پیوند ها اعم از مواقعی می باشند که وظیفه با اهمیت کارشناس سئو نمی‌باشد ولی اساسا آنان در قرارداد خویش قرار عرضه می کنند . سئو فرنگی شامل بک لینک , محتوا , تبلیغات و غیره است که وی دراین مورد به مالک تارنما براساس نیاز و انگیزه وبسایت بهترین مشورت کردن را عملکرد می کند بدهد . آنها در این مورد براساس نیاز و انگیزه وبسایت و این‌که مالک سایت برای این مسائل دارایی کنار گذاشته شده است , یک راهکار کوتاه بازه زمانی می نویسند و بعد براساس بازخوردهایی که از آن میگیرند , تغییراتی را در آن حیث می نمایند . همانگونه که می دانید , استراتژی های طرح ریزی سئو نباید بلند برهه زمانی باشد چون الگوریتم های گوگل مدام در هم اکنون تغییر تحول است .
5 . یادگرفتن به کارکنان و اپراتور وبسایت

یک کارشناس با صرفه سازی می بایست اصول اولیه را به اپراتور وبسایت فراگیری دهد تا او بتواند در ورود داده ها کمترین ایرادات را داشته باشد . اما متاسفانه این مساله بارها در شرکت ها متعدد مشاهده شده‌است و متخصص سئو می بایست در کنار ارتقاء جايگاه تارنما نیز به اپراتوری که مسئول قرار دادن محتوا یا تغییرات در تارنما می باشد , همیشه آموزش های لازمه را بدهد . اما در اصل متخصص ها سئو عملکرد می نمایند که این تغییرات را خودشان قبول نمایند چون میدانند که اگر اشتباهی از جانب کمپانی فیس دهد , اثبات این مسائل برای آنها سخت می باشد . سئو تهران


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]