برندینگ چیست؟ هدف ها برندینگ و تاثیر سئو در آن

جمعه 2 تير 1396
17:21
Dougherty Lemming

برندینگ چیست؟ این همیشه اولین سوالی است که با شنیدن این واژه در ذهنیت شما خطور می کند . تعاریف زیادی برای برندینگ وجود دارد و هر یک می‌تواند برای شما یک معنای جدیدی را بیان نماید که در فیض قادر است گیج کننده باشد . ولی حقیقتا برندینگ چیست؟ چند دهه گذشته برندینگ به عنوان یک نام , شعار , سمبل یا پباده سازی به کارگیری می گردید که تولید ها یا این که سرویس ها یک کمپانی را معرفی می‌کرد . برند واژه و کلمه ای بود که باعث متمایز شدن تولیدات یا خدمات از رقبا میگردید . امروزه برندینگ نسبت به گذشته پیچیده تر شده است و از این رو در بازاریابی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است .

در‌حالتی که بخواهیم که توصیف برندینگ را نسبت به گذشته کامل تر کنیم , اینگونه می توانایی گفت . در برندینگ یعنی یک تصویر فرضی در مشتری با خدمات و محصول ها شما با شنیدن اسم کارخانه یا کسب وکارتان می‌باشد که مشتمل بر لوگو , شعار , رنگ و غیره میباشد .
یک برندینگ چه کاری می بایست انجام دهد؟

برندینگ خیر تنها قادر است بازارهدف شما را بشناسد تا رقبایتان را تعیین نماید بلکه امداد می نماید به شما که بتوانید صرفا ارائه دهنده راه‌حل های معضلات خاص در آن حوزه باشید .
هدف ها برندینگ چیست؟

ایجاد پیام صریح
تایید اعتبار شما
رابطه با مخاطب شما از طریق محصول ها و خدمات
تحریک افراد برای خرید
ایجاد یوزرها و مشتریان با مسئولیت

برندینگ و شناخت مشتریان

برای توفیق در برندینگ , اول از کلیه نیاز است که مشتریان و دیده اندازهای خویش را بشناسید . این با یک دست سازی راهکار مارک شما از روش شرکتتان در جای جای از ارتباطات همگانی بدست میاید . در برندینگ شما به‌این فکر‌میکنید که چه کسی هستید , سازمان چه میباشد و چه چیزی میخواهید ارائه بدهید . درصورتی که برند می توانست کلام کند , به طبع به طور تحت خویش را معرفی می کرد :

اینجانب هستم . . . .
من وجود دارم زیرا . . .
در صورتیکه شما بدانید که من چه کسی هستم و چرا وجود دارم , حتما من‌را دوست خواهید داشت و من را خواهید خرید و به دوستان خویش توصیه میکنید که من را بخرند .

هر موقع که مشتریان شما استارت به کلام کردن راجع‌به نام تولید ها و خدماتتان می کنند , در واقع این برند شماست که در ذهن و قلب آن ها جای گرفته است و آن‌ها به کار گیری می کنند . این جایگیری که در اصل خود برندینگ است , براثر گذر زمان به وجود آمده است . این اشخاص به عبارتی مشتریان حقیقی و واقعی شما می باشند که بایستی به صحت انتخاب شوند . مشتریان حقیقی وواقعی برند شما را در قلب خود جای می دهند .
اهمیت برندینگ چیست؟

یک مارک حاذق گرانبها است چون قادر است سبب ساز مضاعف شدن مشتریان گردد . برای همین خیلی با اهمیت است که مجال زیادی را صرف تحقیقات , توصیف و ساختن مارک خود کنید . در‌صورتی‌که همه این امور به صحت و اصولی انجام شود , مارک شما یک منبع دارای اعتبار و باارزش برای مشتریان حقیقی و واقعی تبدیل میگردد .

برندینگ جز ابتدایی آن در بازاریابی هست و سوای برندینگ شما وجود نخواهید داشت . برندینگ استراتژیکی است ولی بازاریابی تاکتیکی است . برای همین است که تعریف‌و‌تمجید این دو زمینه بین کسب وکارها اهمیت متعددی پیدا کرده است .


بریدینگ را یک راهنمای برای شناخت اهداف کسب و کار تعریف می نمایند . چونکه باعث میگردد شما با برنامه بازاریابی متناسب با هدف ها خویش به نیکی همراستا گردید و استراتژی خویش کاملا انجام دهید .

تاثیر مارک قبلی از خرید حادثه نمی افتد یعنی نمی توان تاثیر در زندگی مشتری را اندازه گرفت . آیا محصول یا خدمات شما همان گونه که پیش گویی می کردید , به فروش می رود؟ کیفیت تولیدات شما همانگونه که قول داده بودید است؟ تجربه انجام سرویس ها چگونه است؟ درصورتی که شما برای هر سوالی بتوانید جواب مثبتی بدست بیاورید , یعنی این که می‌توانید مشتریان وفاداری بدست بیاورید .

برندینگ نه فقط می تواند سبب ساخت مشتریان بامسئولیت برای شما باشد , بلکه میتواند کارکنان شما را وفادارتر نماید . برند به آن‌ها چیزی را میدهد که بهش اعتقاددارند و به آن‌ها یاری می نماید که هدف اداره و کسب وکار خویش را خوبتر بشناسند .

موارد که در چک برندینگ به کار گیری میشود

برندینگ می تواند گیج کننده باشد و همیشه این سوال وجود دارد که چه گونه می توانایی برند به مقدار کافی حاذق بوده است که توانسته است سبب ساز تولید بها های داخلی و خارجی که دربازاریابی نیاز را ایجاد کند؟

آیا برندینگ شما با بازار مخاطب شما مطابقت و همخوانی دارد؟ آیا توانسته اید سوای اندیشه زیاد به مراد و هدف خود برسید؟
آیا برند شما یکتایی چیزی را که سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]