خرید بک لینک - تاثیر خرید بک لینک در مرتبه بندی سایت

جمعه 2 تير 1396
17:21
Dougherty Lemming

خرید بک پیوند یعنی این‌که شما با دادن پول به تارنما های دیگر از آن ها تقاضای پیوند ورودی فرمائید . خرید بک پیوند از حیث گوگل جریمه محسوب می شود و هر اینترنت سایتی که برای ارتقا محل ورود و بهینه سازی تارنما خود از چنین روشی بهره نماید , مورد جریمه سنگینی قرار خواهد گرفت . در صورتیکه درپی این می باشید که وبسایت خود را به شرایط طبیعی در کاغذ اولیه گوگل قرار دهید , خرید بک پیوند میتواند زیان جبران ناپذیری را برای شما به‌وجود بیاورد .

در‌این مقاله فراگیری سئو ما قصد داریم که در این سمت سخن کنیم که چرا خرید بک پیوند , سئو وب سایت را گزینه جریمه گوگل قرار می‌دهد و در واقع چه بک لینک و پیوند های مفید و کدام یک مضر می باشند .

چرا خرید بک لینک برای سئو وبسایت ضرروزیان دارد؟

بر طبق الگوریتم پنگوئن , گوگل سایت هایی را که قصد دارا هستند با خرید بک لینک و پیوند , سئو وب سایت خود را بهبود دهند , جریمه می کند . لینک ها همانند رای به تارنما برای معرفی به گوگل هستند . همانطورکه در تعیین هرکسی آرای بیشتری بدست بیاورد , گزینش میشود ; در گوگل هم تارنما هایی که پیوند یا به عبارتی رای های آن اکثر باشد , محبوبیت دارا هستند . متاسفانه بعضا از افراد فکر می‌کنند که میتوانند برای سایت خویش رای بخرند یعنی به ازای پرداخت پول , لینک اخذ نمایند . در شرایطی که که نمی دانند الگوریتم گوگل فوق العاده باهوش و وب سایت هایی را که اقدام به خرید بک پیوند می نمایند را سریعا شناسایی و جریمه می نماید .

در واقع , از نظر گوگل در شرایطی‌که مالک اینترنت سایتی اقدام به خرید بک پیوند نماید , یعنی اینکه وی قصد دارااست تا بتواند از رویکرد میانبر , سریعا درجه وب سایت خویش را ارتقا دهد . گوگل این راه میانبر را خیر فقط قبول ندارد بلکه یک مدل دسته جرم تلقی نموده است و سریعا آن تارنما را جریمه خواهد کرد .
اشکال بک لینک و پیوند چیست؟

به صورت کلی بک لینک و پیوند ها را قادر است به سه نوع تقسیم بندی کرد :
بک لینک و پیوند های عالی

برخی از بک لینک ها نشان از این دارااست که مقاله شما موءثر بوده است و استفاده کننده قصد داشته است که آن‌ها برای دیگر عزیزان خود به اشتراک بگذارد . اصولا بک لینک های که از شبکه‌های‌عمومی بدست می‌آید , اضافه تاثیر را در افزایش جايگاه تارنما در گوگل دارا هستند .
بک پیوند های بد و مخرب

لینک هایی که از وب سایت هایی گران بها زیر خیس از وبسایت شما یا این که اسپم شده , وارد تارنما شما میشوند را بک لینک سیاه گویند . از تمامی بدتر اینکه شما مبادرت به خرید بک لینک و پیوند فرمایید .

مدام بعضا از پیوند لابه لا متخصصان سئو مورد اختلاف است که آیا بک لینک عالی است یا مخرب . یکی‌از این موارد , دریافت بک پیوند از آدرس اینترنتی است . در درحال حاضر کلی در حالتی‌که ایمیل هایی که شما برای کاربرانتان ارسال میکنید , بیشتر آن‌ها در فایل اسپم قرار بگیرد بایستی اظهار‌کرد که گوگل متوجه می گردد که شما با فایده از پنل های فروش پست الکرونیکی مارکتینگ قصد دریافت بک پیوند را داشته اید و این را یک گونه خرید بک لینک و پیوند میداند و در نتیجه تارنما شما‌را جریمه می نماید .

برای همین در بازاریابی اینترنتی تاکید می‌شود که اگر قصد فایده از ایمیل را دارید , به اشخاصی که خودشان ایمیل خود را در نصیب خبر نامه تصویب کرده اند یا عضو تارنما شما گردیده اند , ارسال نمائید . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]