خرید بک لینک - تاثیر خرید بک پیوند در مرتبه بندی سایت

جمعه 2 تير 1396
17:20
Dougherty Lemming


چه گونه خرید بک لینک میتواند بر جايگاه بندی وب سایت اینجانب اثر بگذارد؟

گوگل و دیگر موتورهای جستجو , دارای یک خزنده عنکبوتی می‌باشند که تارنما ها را گزینه پیمایش قرار می‌دهند . این خزنده نظیر شخصیت اسپایدرمن وجود ندارد بلکه یک الگوریتم است که دستورات آن برای همگی ناشناخته است و همه کدها و دستوراتی را که شما متن اید و این‌که از چه شیوه های برای ارتقا سکو سایت خود سود نموده اید , آیتم بررسی قرار خواهد اعطا کرد .

آنها وقتی که با یک بک پیوند مواجه میگردند , وب سایت منبع آن را نظارت می نمایند . در‌حالتی که لینک و پیوند داخی یا این که بک لینک های از تارنما های دارای اعتبار مانند شبکه های اجتماعی باشد , یک امتیاز مثبت برای شما در لحاظ می‌گیرند و همچنین درخصوص پیوند های داخلی , آنان را هم هم گزینه پیمایش قرار وارد می کنند .

ولی در‌صورتی‌که از تارنما هایی باشند که اسپم شده باشند ( احتمال دارد قبلا به حافظه فروش بک لینک جریمه شده باشند یا از محتوای تکراری استعمال می کردند ) یا ارزش ذیل تری نسبت به شما داشته باشند , آن را خرید بک لینک و پیوند در لحاظ میگیرند و در فیض وب سایتتان جریمه خواهد شد .


این جریمه یک نمره منفی برای شما در حیث گرفته می شود و هر چه نمره منفی اکثر باشد اعتبار شما در گوگل از بین خواهد رفت . از این رو گوگل تارنما هایی را دارای اعتبار پایینی نزد آن هستن , اجازه نخواهد اعطا کرد که در صفحه نخستین قرار بگیرند چونکه قصد داشتند با تقلب بتوانند برای بک پیوند دریافت کنند .
به جای خرید بک لینک خوبتر است چه اقداماتی انجام دهیم :

تولید محتوای ارگانیک که سبب ساز شود کاربران مطالب شما در دیگر کانال های به اشتراک بگذارند .
قرار دادن پست مهمان در دیگر سایت ها
قرار دادن کامنت در سایت های معتبر که مشابه خرید بک لینک و پیوند نباشد .
عضویت در کانال های و فروم ها و عمل در آنها و به اشتراک گذاری مطالب در آنجا
تصویب تارنما در دایرکتوری ها
سئو تهران


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]