سندباکس گوگل - sandbox google چیست؟ رویکرد شغل های خروج از آن

جمعه 2 تير 1396
17:18
Dougherty Lemming

سندباکس گوگل چیست؟

سندباکس گوگل , یک فیلترینگ وبسایت های نو است که سبب ساز می شود که سایت های تازه نتوانند در سکو بالایی در عبارت یا این که لغت ها اصلی حیاتی خود قرار بگیرند . حتی با محتوای مطلوب , لینک و پیوند های محل ورود دوچندان و درجه قدرتمند گوگل , یک سایت احتمالا که تحت تاثیر سندباکس گوگل قرار گرفته باشد . در واقع سندباکس گوگل برای تضعیف و توقف از پیشرفت تارنما های اسپم که جدیدا تشکیل‌شده شده است و سعی می نمایند با عملیات غیررسمی تارنما خویش را سریعا بالا بیاروند , منفعت می‌شود .
اثر سندباکس ( sandbox ) گوگل چیست؟

الگوریتم جستجوی گوگل خیلی پیچیده است و مشتمل بر سیگنال های مختلفی است . در حالی که‌این الگوریتم ها ماهیتشان خیلی نهفته است , اما یک کامپوننت که در سئو خیلی اهمیت متعددی داراست و آن هم سن دامنه سایت می باشد . یک کدام از عارضه ها حساس را می توانایی اذعان کرد که گوگل قصد داراست سایت هایی را که تجربه کاربری بالاتری دارا هستند نسبت به بقیه در مکان و رتبه بالاتری قرار دهد که حتما این مورد برای وب سایت های تازه طراحی شده وجود ندارد ( چونکه احتمال دارد آن‌ها در شرایط بتای خود باشند و همینطور ایراداتی در طراحی داشته باشند که مانع از ایندکس شدن آن ها گردد ) .

در واقع , سندباکس گوگل تارنما هایی تازه درست شده را گذشته از ایندکس شدن در مقر داده خود قرار می‌دهد . علت اینکه گوگل چنین کاری انجام میدهد , این است که می‌خواهد مطمئن شود تارنما تازه از شیوه های اسپم و سئو سیاه برای ارتقا درجه وبسایت خویش سود نکرده باشد . سندباکس گوگل برای خویش , یک دستورالعملی تمجید نموده است و سایت جدید طراحی شده تاوقتی‌که نتواند از همگی موارد تعریف‌و‌تمجید شده و راهبرد های سندباکس گوگل به عهد دارای شهرت نمره قبولی بگیرد , در آن مقر داده باقی خواهد ماند .

تارنما ها بایستی ثابت نمایند که از نگاه رتبه در موضع خوبی قرار دارا هستند وهیچ خطایی در ساختار داخلی آن ها وجود ندارد تا از لیست سندباکس گوگل بیرون گردند . عوامل متعددی هست که یک سایتی شاید در لیست سندباکس گوگل قرار گیرد اما در حالتی‌که صاحب و مالک وبسایت کارایی نماید که از محتوای باکیفیت استفاده کند تا لینک های ارگانیک را اخذ کند ( لینک هایی از سایت های دیگر و شبکه‌های‌اجتماعی ) علاوه براینکه مسئله جریمه گوگل قرار نخواهد گرفت , سریعا مورد ایندکس قرار میگیرد و از ترافیک بالایی برخوردار میگردد و هر چه دوران بیشتری می گذرد , تاثیر مثبت آن بخش اعظم می گردد که سبب می‌گردد در نتیجه از لیست سندباکس گوگل بیرون شود .

ولی یک مساله ای که بایستی در حیث گرفت , به صورت طبیعی دوران دوران متعددی طول خواهد کشید تا سایتی در گوگل ایندکس گردد و بتواند دست کم ترافیک مورد نیاز ورودی را دریافت کند . پیش از این زمانی افراد سایتی را جدید پباده سازی می کردند , عملکرد می کردند که با تکنیک های سیاهی هم برهه زمانی مجال ایندکس شدن و افزایش ترافیک را کاهش دهند تا سریعا در برگه نخستین گوگل قرار بگیرند . اما با وجود سندباکس گوگل این مسائل دیگر اتفاق نخواهد زمین‌خورد و زمانی یک صاحب می تواند آرزو داشته باشد که لینک و پیوند سایتش از این لیست خارج می گردد که کاملا به صورت قانونی کار نماید . پس در حالتی که هنوز درین لیست قرار دارید , مشکل از سمت شما میباشد که باید سریعا از ابزارهای گوگل , خلل را پیدا کرده و آن را رفع کنید .
چه طور از سندباکس گوگل بیرون شویم؟

در صورتی در سندباکس گوگل قرار بگیرید , هر چه سعی فرمایید و اقدام به ساخت لینک و پیوند بیلدینگ نمایید باز نیز نخواهید توانست رتبه خیر و خوبی در گوگل بدست بیاورید . برای اینکه از این لیست بیرون شوید , خوب تر است که عملیات های تحت را انجام دهید :

1 . از لینک بیلدینگ های سیاه را عمده شما‌را به دردسر می اندازد , دوری کنید .

2 . اسم پیوند صفحه های را تغییر دهید ( اما در شرایطی که ایندکس نشده باشد , در غیراین شکل باید از ریدایرکت سود نمائید ) و لغت ها مهم را درون آن به کار ببرید .

3 . از نقشه وبسایت برای موعظه گوگل منفعت کنید .

4 . محتوای وب سایت خود را تغییر‌و تحول دهید و با صرفه نمایید . ( براساس اصول سئو , تولید محتوا نمائید . )

5 . نقشه سایت و ربات گوگل را به وبمستر تولز معرفی کنید .


این ها مثال هایی از اقداماتی است که بایستی انجام دهید تا بلکه از لیست سندباکس گوگل خارج گردید . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]