آیا سئو به تنهایی باعث پیروزی وبسایت می شود؟

شنبه 30 ارديبهشت 1396
6:37
Dougherty Lemming



افراد زیادی هستند که برد اینترنتی را صرفا داشتن جايگاه دلخواه در گوگل می­دانند و تصور می­کنند که چنانچه تارنما آنان در گوگل جايگاه خیر و خوبی کسب نماید , پیروزی آنها ضروری است . در واقع کاربرانی که از طریق گوگل به سایت شما مراجعه می­کنند دقیقا به‌دنبال خرید ( یا تحقیق برای خرید ) محصول یا این که خدمات شما میباشند و در سطح اعتنا یا تصمیم گیری برای خرید قرار دارا هستند , براین اساس تبدیل کردن چنین کسانی به مشتری , دوچندان ساده ­تر از دیگر روش­های تبلیغاتی است . البته بضاعت و توان وبسایت شما برای تبدیل آنان از بازدیدکننده به مشتری اهمیت مضاعف بالایی دارااست و از طرف دیگر تعداد افرادی که در سطح تصمیم گیری برای خرید می‌باشند نسبت به اشخاصی که در تراز دقت می باشند فراوان کمتر است .

با بررسی یک مثال ساده ممکن است خوبتر بتوانیم به‌این مسئله پی ببریم . فرض نمایید که وبسایت شما روزمره 1000 بازدیدکننده یکتا دارااست و درآمد تارنما روزمره 100 . 000 تومان است . یعنی به طور میانگین به ازا هر بازدیدکننده 100 تومان درآمد دارید . درحال حاضر در صورتی‌که بخواهید درآمد وب سایت خودتان را دو برابر نمائید , یعنی روزانه 200 . 000 تومان درآمد داشته باشید , چه کاری می بایست انجام دهید؟

ممکن است او‌لین نکته ای به ذهن اشخاص متفاوت برسد , این است که برای دوبرابر کردن درآمد سایت , خوب تر است بازدید آن را دوبرابر کنیم , یعنی به جای روزانه 1000 نفر , بازدید وبسایت را به روزمره 2000 نفر برسانیم . گرچه این روش جواب خواهد بخشید , ولی بهترین روشی نیست که هست . زیرا با دقت به کانالی که از طریق آن محل ورود وب سایت دریافت می شود , ارتقاء بازدید سایت مستلزم افزایش هزینه است . برای مثال در‌حالتی که ورودی وبسایت شما از روش تبلیغات باشد , بابت اخذ ورودی بیش تر می بایست هزینه بخش اعظم انجام دهید , همینطور حتی در‌صورتی‌که ورودی خویش را از طریق گوگل اخذ می نماید , برای دریافت محل ورود بیشتر می بایست دوره و هزینه بیشتری برای بهبود سئو تارنما خود انجام دهید . براین اساس این راه و روش مدام سبب نخواهد شد که فایده شما دوبرابر شود! پس چاره چیست؟

باصرفه سازی نرخ تبدیل , به طریق هایی گفته می شود که شما نرخ تبدیل خود را از روش آنان ارتقا خواهید بخشید . فرض کنیم , در مثالی که زدیم از هر 1000 نفر , 10 نفر خرید انجام می دهند , بدین ترتیب به ازا هر نفر به صورت متوسط 10 . 000 تومان خرید انجام میگردد . برای این‌که درآمد را دو برابر کنیم دو استراتژی دیگر خواهیم داشت : نخستین این که کاری انجام دهیم که به جای‌اینکه 10 نفر از 1000 نفر خرید انجام دهند , نرخ افراد را افزایش دهیم , یعنی 20 نفر به ازا هر 1000 نفر از شما خرید انجام دهند . همچنین میتوانید , کاری انجام دهید که میانگین مبلغ خرید هر نفر از 10 . 000 تومان به 20 . 000 تومان ارتقاء یابد . بنابراین دو طرز دیگر هم برای دوبرابر کردن درآمد سایت هست .

برخلاف طریق اولیه که افزایش ورودی وب سایت بود , دو رویکرد دیگر هزینه بیش تر برای شما ساخت نمیکنند و مستقیما برای شما سود ساخت خواهند کرد . ما در مقالات مختلفی که در وب24 منتشر کرده ایم , به باصرفه سازی نرخ تبدیل و روش های آن اشاره کردیم و پیشنهاد می‌کنیم که مسلما این مقاله‌ها را هم مطالعه نمایید .

یکی‌از مهم ترین کارهایی که یک رئیس کسب و کار بایستی انجام دهد این است که بتواند رفتارها و علایق مخاطب خود را ارزیابی کند و راهکار مناسب در جهت برطرف کردن دغدغه­های جانور در این باره داشته باشد . در صورتی‌که نرخ تبدیل مطلوب و یا راهکار مناسبی جهت مراقبت ارتباط با مخاطب هدف خود نداشته باشیم , بدون شک نمی­توانیم ارزشی برای کسب و کار خویش در درازمدت تولید کنیم . سئو به این ترتیب گرچه داشتن ترافیک محل ورود بیشتر می­تواند به ما یاری دهد البته به تنهایی هیچ زمان کافی نیست و مارا به سرمنزل غرض نخواهد رساند .


در شرایطی که که تجربه مناسبی از باصرفه سازی نرخ تبدیل بر روی وب سایت خویش دارید , شادمان میشویم که آن را با خوانند‌گان وب24 میان بگذارید .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]