آشنایی با الگوریتم های گوگل

شنبه 30 ارديبهشت 1396
6:36
Dougherty Lemming

صاحبان وبسایت که دوست دارا‌هستند وب سایتشان در صف نخستین موتورهای جستجو قرار بگیرد مدام پیرو شیوه هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند اینترنت سایتشان به نظر فنی قابل فهم و شعور برای موتورهای کاوش باشد و با منطق های گوگل دریک سمت باشد . اما این کار به طور کامل فنی و تخصصی است . موتورهای جستجوگر برای شناخت و رتبه بندی وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارا‌هستند که کلیه صاحبان وب سایت که میخواهند در مقدار گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند . یادآور این میشوم کسانی که در قضیه سئو فعالیت دارند می بایست با این الگوریتم ها شناخت بدون نقص داشته باشند .
در‌این مقاله می‌خواهیم شمارا با الگوریتم های گوگل آشنا کنیم و تعدادی از آن‌ها را برای شما توضیح دهیم .
توصیف الگوریتم چه چیزی است


در یک تعریف عمومی به گروه ای از امر العمل ها و فرمول هایی که با زبان رسا و دقیق به یار جزئیات ضروری و به صورت قدم به قدم به جور اجرا شده باشند که هدف خاصی را دنبال کنند و استارت و نقطه نهایی آنها هم معلوم باشد , الگوریتم گفته میشود .



الگوریتم های گوگل
الگوریتم گوگل چه می‌باشد


الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد به کار گیری قرار می‌گیرد فرایندی که موتور های گوگل بر اساس آن تجزیه و محاسبه سایت ها را انجام می‌دهند . الگوریتم های گوگل دربرگیرنده معادلات مختلف و مختلف و تابع است که برای استفاده کننده نمایش داده شود . خزنده موتور های جستجو همگی اطلاعات و اطلاعات را گرد آوری کرده و ذخیره و محافظت می نماید . در واقعیت اگوریتم ها به شکل ریاضی می‌باشند که محتویات و داده ها بوسیله آن‌ها طبقه بندی می شود تازمانیکه به این داده ها کاربر احتیاج داشته باشد .


الگوریتم های گوگل کدام ها می باشند




الگوریتم های گوگل به دو گونه تقسیم می شوند , الگوریتم های حساس که در واقع جز هسته مهم گوگل میباشند و مبتنی بر پارامترهای متفاوت وب سایت های اینترنتی را رتبه بندی می نمایند و الگوریتم هایی که به صورت جانبی برای شناسایی وب سایت های اسپم و یا این که بهبود نتایج کاوش و باصرفه سازی پرس و جوهای یوزرها فایده می‌شوند , بعضی از الگوریتم های نوع دوم عبارتند از :

الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم کبوتر
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Layout
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم گورخر
الگوریتم mobilegeddon

هر یک از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اجرا در میآورند و نکاتی برایشان دارای اهمیت است , در زیر به توضیح هر یک ازالگوریتم های بالا می پردازیم :
الگوریتم گوگل پنگوئن

وقتی پیوند های اسپمر همه وب را گرفته بود و جعل در اعتبار ینک ها کاربران را به شدن آزار میداد الگوریتم پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و تارنما هایی را که برای بهبود رنکینگ خود بک‌لینک خریداری می نمایند به عهده دارااست . به نحوی که کاربران با سرچ کردن به مقصد حقیقی و واقعی خویش نمی رسیدند و مثلا با سرچ تیتر مورد نظر وارد جایی میشدند که به هیچ عنوان ارتباطی نداشت و از هدف دور میشدند . همانگونه که میدانیم گوگل برای سایتی که تعداد لینک ورودی به آن از سایت‌های دیگر عمده باشد امتیاز بالاتری قائل شده و آن را در رتبه‌های بالاتر جستجو قرار می‌دهد . این عمل سبب ساز شده تا افرادی فرصت طلب به طور فله‌ای اقدام به قرار دادن لینک وب‌سایتهای دیگر کرده و بابت آن پول دریافت نمایند .
الگوریتم گوگل پاندا

حتما بارها و بارها این را شنیده اید که در وب مطالب به راحتی نسخه برداری می گردد و در سایتی دیگر قرار می گیرد . خوب این کار پروسه سئو را دچار ایراد می‌کرد و وب سایت های با کیفیت و نوع اولیه حقیقتا بین انبوهی از وبسایت ها ناپدید میشدند و جایگاه خاصی نداشتند . تا این که الگوریتم پاندا به یاری آنها شتافت . به این فیس که خزنده های این الگوریتم مدام درپی مطالب و محتوای نوع اولیه است و دیگر سایت ها را که مطالب را اسکن می‌کنند را شناسایی و از لیست جستجو حذف می کند .

در رابطه با الگوریتم گوگل پاندا می‌توانید مقاله 10 نکته برای به چنگ آوردن سکو خوبتر در گوگل به وسیله گوگل پاندا را هم بخوانید .
الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم عمده به تجزیه و آنالیز کلمه ها جستجو شده توسط کاربران میپردازد . خرید بک لینک ارزون تا گوگل با این کار بتواند نتایج بهتری را به یوزرها نمایش داده و نتایج خود را بهبود بخشد . در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج مرتبه بندی ندارد و فقط عباراتی را که کاربر جستجو کرده بازبینی می نماید و بر پایه ی خواسته های استفاده کننده همت می نماید بهترین سود را اکران دهد . اطلاعات بیشتر در


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]