سئو سرعت بالا - 11 تکنیک باصرفه سازی سایت در سرعت بالا ترین دوران ممکن

جمعه 2 تير 1396
22:34
Dougherty Lemming

سئو سریع یکی از آرزوهای هر مشتری است که اقدام به طراحی تارنما برای کمپانی خود می‌کند , مخصوصاً این که وب سایت آن‌ها یک دکان اینترنتی باشد . قبلی از شروع مشاجره و اول‌ازهمه این مقاله را بایستی بگوییم سئو پر سرعت که امروزه توسط اکثری از شرکتهای تبلیغ میگردد , متاسفانه با به کار گیری از روش های غیررسمی از لحاظ گوگل است که ما آنان‌را سئو کلاه سیاه می نامیم . البته همگی تکنیک های سئو سریع , سیاه نمی باشند بلکه انگیزه این است که بتوان با تکنیک های در طول های کمتر از موقعیت معمولی به فیض متبوع رسید . تکنیک های که از دید گوگل کاملا رسمی می باشند و هیچ دسته جریمه ای را در ادامه نخواهند داشت .

در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم که 11 تکنیک سئو سریع را به شما کمک می کند تا در طول پر سرعت خیس و با هزینه کمتری سکو وبسایت خود را بهبود ببخشید .
11 تکنیک سئو پرسرعت که بایستی بدانید
1 . وجود کاغذ 404

خطای 404 به موتورهای کاوش بیان میکند که صفحه متبوع نیست . این مسائل احتمالا به عوارض مختلفی اتفاق بیفتد مثلا شما آن کاغذ را حذف کرده باشید , کاربر نشانی را به نادرست بنویسد .

هر چه وبسایت شما بزرگتر باشد , نیاز بیشتری به به کارگیری از ورقه 404 دارید . نکته خیلی حساس این است که در هر سایتی یک ورقه 404 جدا از هم و با پباده سازی اختصاصی مورد نیاز است . در الگوریتم های تازه گوگل , تعریف و تمجید نکردن این ورقه سبب ساز جریمه می گردد و از این رو هر چه خوبتر مصرف شود , به ایندکس شدن سریع صفحه ها شما یاری اکثری می کند .

در‌حالتی که کاربری نشانی وب سایت شما به خطا بنویسد یا این که وارد صفحه ای شود که دیگر وجود نداشته باشد و پیغام اخطاری از سمت خویش گوگل نشان داده شود , یک جریمه برای شما در لحاظ گرفته می گردد که چرا ازقبل به اصطلاح گوگل را در جریان این مسائل قرار نداده بودید . برای همین به شما در سئو سریع کمک اکثری خواهد کرد .
2 . مقایسه دو محصول

در‌صورتی‌که سایت شما دکان اینترنتی , مقایسه دو محصول مشابه و پرطرفدار نزدیک به هم , امداد زیادی به ارتقاء درجه وب سایت در گوگل می کند . همینطور میتوانید از کاربران نظر بخواهید و آن‌ها تشویق به شرکت کردن در این مورد نمائید . یوزرها وقتی محصول جدیدی وارد بازار میشود , عشق مند می باشند که آن را با دیگر تولیدات پیشین مقایسه کنند و از این رو استفاده از تکنیک سئو سریع , منجر ارتقاء بازدید سایتتان میشود .
3 . آیا اینفوگرافیک شما متحرک است؟

مطلقا می دانید که اینفوگرافیک امروزه یکی بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی می‌باشد . تاثیری که یک عکس در جذب کاربر داراست به مراتب عمده از سایر روش ها و تکنیک ها می‌باشد . با فایده از اینفوگرافیک ها به راحتی و سریعا می توان مطالب آموزشی را با عکس انتقال اعطا کرد و یوزرها متعددی را به سوی وب سایت جذب کرد . درحال حاضر در صورتی‌که این اینفوگرافیک از عکس های متحرک به کار گیری نماید , اندازه جذابیت آن یک سری برابر میشود . اگر چه که‌این تکنیک تنها در تارنما میتواند مصرف شود اما خب هدف ما چیزی جز این و سئو سرعت بالا وبسایت نمی باشد .
4 . استعمال از تکنیک عرش خراش

بی تردید تا به هم اکنون برایتان اتفاق افتاده است که از کنار ساختمان های بلند عبور کرده باشید و جذب ابهت و بلندای طول شده باشید . امروزه هر چند تعداد این ساختمان ها بخش اعظم از گذشته شده‌است و در واقع برای مردم شهر تبدیل به یک مساله عادی شده‌است اما هنوز جذابیت خاص خویش را داراست . از این مساله می شود به عنوان یک تکنیک در تولید محتوا سود کرد . شروع عنا وین محتوایی با این وضعیت ( 10 طریق . . . ( یا ( 101 تکنیک . . . . ( میتواند منجر دریافت بک پیوند های متعددی به وبسایت شما شود البته در شرایطی که تیتر و مطالب جذاب و واقعا آموزنده شوند .
5 . درپی نحوه های اسپم نباشید

رویکرد های اسپمی برای اخذ بک لینک و سئو سریع هست . اما شاید که این خط مش ها اسپم نباشند البته منجر ورود یوزرها اختصاصی وبسایت شما نشود . سوق‌دهی یوزرها نامرتبط با وبسایت سبب میگردد که آن ها سریعا وب سایت شمارا شکاف نمایند و این مسائل میتواند تاثیر منفی برروی سئو وبسایت شما بگذارد . سئو وردپرس


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]