سئو ارزان - 5 ادله هجران از خدمات باصرفه سازی ارزان

جمعه 2 تير 1396
22:33
Dougherty Lemming


2 . در دراز مقطع اعتبار خویش را از دست خواهید بخشید

هر هر که کسب وکاری را فعال‌سازی می نماید , به دنبال افزایش اعتبار , فروش و سود است و می داند که می بایست برای مسائل سعی و مخارج زیادی از جمله مالی نماید . درباره با وب سایت , همانطور که بیان شد , بعضا از مساله وجود دارد که شما نمی توانید با سئو ارزان به آن دست پیدا فرمایید , چه بسا احتمال دارد آن ها را هم نیز از دست بدهید .

استفاده از سرویس ها سئو ارزان منجر به افت رضایت کاربران و در غایت کاهش رتبه وبسایت در گوگل می‌شود . برای مثال بعضا از اشخاص , جای این که مترجمی را استخدام نمایند تا محتوای ارگانیک را در وبسایت قرار دهد , مطالب دیگر سایت ها را کپی می نمایند و زیرا مبلغی بابت این مساله پرداخت نمی کنند , نه فقط وجهه خود را بین کاربران حاد کرده و آن‌ها اورا تحت عنوان یک نسخه برداری کننده مخرب می‌شناسند , بلکه گوگل سایشتان را نیز جریمه خواهد کرد .
3 . نمی توانید هیچ تحلیل داشته باشید

دریافت بک پیوند ها به خیال محتوای کیفیت خوب , یک کدام از ابزارهایی است که شما میتوانید برای آنالیز وب سایت خود استعمال کنید . هر چه بک لینک و پیوند های ارگانیک بیشتر باشد , یعنی اینکه زحمات و همت های شما موثر بوده است .

البته سرویس ها سئو ارزان نمی تواند به شما هیچ جور محاسبه ارائه دهد چون اصول از طریق های غیر متعارف یا این که تکنیک ها حیاتی به صورت ناقص برای انجام آن فایده می شود که خیر فقط میتوانید میزان ترقی سایت خویش را دنبال فرمائید , بلکه حتی احتمالا در برنامه ریزی و برندسازی وبسایت خود در گیر اشتباه شوید .

اساسا افرادی که از تکنیک های سئو ارزان فایده می کنند , خیلی عشق و علاقه مند به پیگیری ترقی وبسایت خویش با استعمال از گوگل وبمستر یا این که آنالاتیک نمی باشند .
4 . فهم نکردن نیازها

هیچ دو کاربری شبیه به نیز نیستند و هرمورد نیاز و منظور های متفاوتی دارا هستند . در لحاظ دریافت کردن این آرزوها در یک تارنما کار خیلی مشقت است , اما در هر مورد همه آن ها یک منظور مشترکی دارا‌هستند که وارد وبسایت شما گردیده اند .

سئو هم به همین حالت است . هر کسی در تارنما خود هدف خاصی را داراست و استفاده از کلیه تکنیک های سئو برای وب سایت واجب و اضطراری نیست . بعضی از وب سایت ها مشتریان محدود و خاصی دارا هستند و نیازی به سئو ماهر ندارند و اما بعضا دیگر نظیر مغازه های اینترنتی دارای اسم و رسم , نیاز به سئو ماهر و مجموعه متخصص در این مورد دارند , پس اول از همگی باید انگیزه خویش را از راه اندازی سایت بدانید .

متسفانه آن هایی که از سئو ارزان فایده می کنند , تنها به دنبال ارتقا سکو سایت در گوگل می باشند و ابدا به تارنما و انگیزه آن و یوزرها خود توجهی نمی‌کنند .
5 . تجربه تلخی را دنبال خواهند کرد

کمپانی هایی که خدمات سئو ارزان را ارائه می‌دهند , از کارکنان بی یا این که نادر تجربه در این باره سود می کنند و آنها احتمال دارد که زخم های غیر قابل جبرانی به سئو وب سایت شما بزنند .


دادن فرصت به چنین کمپانی هایی میتواند برای شما خیلی گران به پایان برسد و یک تجربه خیلی تلخی را از کسب وکار برای شما پیرو خواهد داشت . این تجربه بد قادر است منجر از لا به لا رفتن اعتبار و هزینه های هنگامی ومالی شما شود . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]