سئو تیتر وب سایت / تیتر مطالب در سئو

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:40
Dougherty Lemming



در‌این مطلب قصد داریم درخصوص اهمیت تیتر صفحه از لحاظ موتورهای کاوش و نیز طراحان سایت کلام کنیم و تاثیری که انتخاب تیتر مطلوب در سکو بندی و جذب یوزرها دارد را ابلاغ خوا‌هیم نمود . خرید بک لینک برای چت روم عوارض اهمیت عنوان :

- کاربران در موقع خواندن کاغذ تارنما نخست تیتر در مرورگر خودشون می‌بینند .

- موتورهای کاوش عنوان ورقه وبسایت را به کاربران اکران میدهند .

- وقتی که برگه ای را ذخیره می کنید به طور پیش فرض از عنوان استعمال می‌شود .

- در هنگام اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی عنوان صفحه نمایش داده خواهد شد .

سئو تیتر برگه

موتورهای جستجو تحت عنوان وب سایت اهمیت ویژه ای را وارد می کنند و نتایجی را که به کاربر نمایش میدهند براساس تیتر است . به این ترتیب عنوان تارنما خود را بایستی به طوری تهیه و تنظیم نمائید که کاربران را هم به کلیک بر روی عنوان سایت شما ترغیب کند .


1 - منفعت از نام شرکت در عنوان

نام کمپانی خود را در عنوان کلیدی سایت خویش قرار دهید و برای صفحات داخلی خوبتر است اطلاعات دارای اهمیت در صدر و بعد از آن اسم کمپانی را به دنبال قرار دهید . در فرمت در استفاده از نام مارک در وبسایت وجود دارد که در پایین آورده شده‌است :

تیتر برگه 1 : برند | لغات حساس اولیه – کلمه کلید ثانویه

عنوان ورقه 2 : کلمه ها حیاتی اول – کلمه و واژه کلید ثانویه | برند

توصیه ما برای شما این است که در شرایطی که مارک شمامعروف است از فرمت تیتر برگه 1 ولی در حالتی که برند ناشناخته ای دارید از فرمت 2 استفاده نمائید . اما کاربرد اسم برند به انگیزه شما مربوط می‌شود و حتی می‌توانید از اسم مارک خود در عنوان برگه وب سایت سود نکنید .



2 . استفاده از لغات حیاتی در ابتدای تیتر

به مراد بهبود شرایط سئو خوبتر است مهم ترین لغت ها حساس را در ابتدای عنوان مانیتور دهیم . به جهت :

موتورهای کاوش براساس لغات حیاتی کاوش را انجام میدهند و عناوینی که دارنده کلمه ها اصلی باشند را بخش اعظم به یوزرها اکران می دهند .
واژه حساس در تیتر کاغذ منجر جلب دقت بیشتری در استفاده کننده خواهد شد .
جلب دقت کابران به عنوان ورقه شما نرخ کلیک خوری وبسایت شمارا بالا می‌برد و سایت شما جايگاه بالاتری را در نتایج کاوش خواهید یافت .

درضمن اعتنا داشته باشید که یوزرها توجه اکثری به دو واژه و کلمه نخستین تیتر تارنما شما دارا هستند .

3 . به کارگیری از خط عمودی در تیتر

برای قطع کردن لغت ها در وب سایت و تر و تمیز کردن ظاهری می توانید از خط عمودی به کار گیری کنید . یوزرها اینگونه متن‌ها را سریعتر تشخیص می دهند و بخت کلیک بالا میرود .

4 . استفاده از اعداد

استعمال از اعداد در عنوان کاغذ به کاربران در این باره که چه چیزی را در ورقه وبسایت شما خواهند خواند ترغیب می کند .

5 . اجتناب از تیتر تکراری

این امر دوچندان اصلی میباشد و گوگل با صفحاتی که عنوان یکسانی دارا‌هستند برخورد کرده و به آنان تذکر خواهد داد . در صورتی‌که تعداد صفحه های شما زیاد هست برای ورقه حساس و صفحات حساس تارنما نکات سئو را رعایت نمایید .

6 . از کلمات کوتاه و توانا استعمال نمائید

ضمن این‌که عنوان برگه بین 65 تا 70 کاراکتر باشد در عین حالا می بایست گویا کلیت کار و اهداف سایت هم باشد . به این ترتیب دقت داشته باشید در عین رعایت این نکات عنوانی دیدنی تر بنویسیم تا نرخ کلیک فراتر برود .

7 . هماهنگی تیتر با مطالب

در صورتیکه کاربران محتوایی را بخوانند که با عنوان بی رابطه بوده به تارنما شما بدون اعتماد خواهند شد . به این ترتیب در عنوان هر چقدر نیز که اصول سئو رعایت شده باشد اما ارتباط با محتوا نداشته باشد بی قیمت خواهد بود .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]