استارتاپ های برنده در کشور‌ایران - اکوسیستم استارتاپ جمهوری اسلامی ایران

جمعه 2 تير 1396
17:24
Dougherty Lemming



2 . شتاب دهنده ها و فضاهای کسب وکار در جمهوری اسلامی ایران

رویش کمپ های استارتاپی , برنامه های آموزشی و تکنولوژی , فضاهای همیاری , خدمات مشاوره ای , سپرده گذاری دارایی ای و غیره از عمل های کمپانی دیموند است به کارآفرینان , گسترش دهندگان و طراحان یاری می کند تا پرورش نمایند و کسب وکاری را ایجاد نمایند که مردمان جذب آن شوند و دنیایشان را تغییر‌و تحول دهد .
تاک یک شتاب دهنده استارتاپی و یک صندوق سرمایه گذاری با تمرکز محلی و رویت کرد جهانی است که بر تغییرات تاکید داراست .
آواتک یک شتاب دهنده استارتاپی است به کارآفرینان در تامین وسائل برای رشد کسب وکار خود یاری می نماید . امداد به کارآفرینان با مربی , یادگرفتن کارآفرینان , تنظیم دارایی و یک فضای کاری خلق کننده از نمونه فعالیت های این آژانس است .
مپس اول راءس پشتیبان برای تکنولوژی و فنی کارها و کارآفرینان در ناحیه MENA با پیشنهاد پشتیبانی برای توسعه و گسترش اکوسیستم ها است که روحیه خلاقیت و مستقل بودن را در جوانان حرفه ای در بخش تکنولوژی ایجاد می کند .
فینوا یک فضای همکاری است . در واقع یک رسانه و وسیله ای برای مجموعه ها , مربیان و سرمایه گذاران است تا بتوانند با سود از قابلیت خودشان و تسهیلات اعطایی از سمت این موسسه پرورش نمایند .


3 . رویدادهای استارتاپی و IT در ایران

در سال 2014 , تهران صاحب خانه بیشترین اتفاق افتاد های استارتاپی بود . اما در سال های اخیر , شاهد پرورش این روی داد در نقاط مختلف کشور ایران و شهرهای کوچک و پهناور زیر نام ( استارتاپ ویکند ( هستیم . در ادامه چندین استارتاپ را معرفی میکنیم :

جشنواره وب تلفن همراه جمهوری اسلامی ایران : اجرو پاداش این رویداد , یک از باارزشترین ها در دنیای وب است . در این روی داد اشخاص مختلفی اعم از مالکان وب سایت ها , مختصصان وب و تلفن همراه هم شرکت می نمایند . در آخر به بهترین وب سایت و نرم افزار گروه ها پاداش داده می شود .

استارتاپ گریند تهران : وسیع ترین استارتاپ غیروابسته که فعالان آموزشی و غیره را که شامل 215 هزارنفر را از 185 شهر است را به هم متصل می کند . شما می‌توانید در استارتاپ گریند تهران , اصفهان , زنجان , شیراز و رشت کمپانی فرمایید .

استارتاپ ویک تهران : درین استارتاپ , کارآفرینان , رهبران محلی و خیلی از اشخاصی که با هم دوست میباشند و ایده ای دارا‌هستند به مقطع 5 روز در یک محل توده میشوند تا ایده ای را به اجرا برسانند . نخستین استارتاپ ویک در زنجان برگزار شد .

استارتاپ ویکند تهران : یک روی داد 54 ساعته که تیم های مختلفی از توسعه دهندگان , مدیران کسب و کار , کارآفرینان , بازاریابان , گرافیست کار با نیز دریک محل عده می شوند تا بتوانند دموی اول ایده خود را اجرا کرده و در نهایت شایسته ترین دمو پذیرفته شده که شانس سپرده گذاری به وسیله افراد سرمایه گذار حاضر در آنجا را دارد .
4 . رسانه های استارتاپ در جمهوری اسلامی ایران

شنبه مگ , اول مجله استارتاپی که به طور هفتگی منتشر میگردد .

تیچ رسا که در ژوئن 2015 تاسیس شد و رسانه ای است که همه استارتاپ های اهل ایران را زیر پوشش قرار میدهد و همچنین راه ارتباطی جهان با استارتاپ های ایران است .

دکتر معالج استارتاپ که در آن تجربیات و یادگرفتن های واجب راجع به استارتاپ بسته به فرهنگ و تمدن جمهوری اسلامی ایران قرار داده شده است .

خوشفکری که یک وب سایت آموزشی برای یادگیری شالوده و پایه کارآفرینی و استارتاپی است . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]