9 خطا متداول در بازاریابی محتوا و راهکارهایی برای اصلاح آن‌ها

شنبه 30 ارديبهشت 1396
6:36
Dougherty Lemming

آیا می‌دانید پست هایی که حاوی دستکم یک تصویر هستند از نظر سئو خوبتر عمل می کنند؟ عکس و کلیپ این روز ها به یکی‌از بخش‌های مهم استراتژی بازاریابی محتوا تبدیل شده است . هرچند محتوای دیداری هنوز نیز تحت عنوان مکملی برای محتوای متنی گزینه استفاده قرار می گیرد ولی استفاده از آن می تواند دقت مخاطب را جلب نموده و تاثیر گذاری محتوا را ارتقا دهد .

راهکار


برای هر مطلبی که در وب سایت منتشر میکنید , دست کم یک عکس مناسب بزنید . در‌صورتی‌که خودتان عکس ذی‌ربط را ندارید میتوانید با سود از جستجوی عکس گوگل عکس های دارای ارتباط را کاوش کرده و استفاده نمایید .
اینفوگرافی را فراموش نکنید . در یک اینفوگرافی ساده می‌توانید داده ها مفیدی را با‌گاز و ملازم با جذابیت به مخاطب منتقل فرمائید .
مطلقا تنظیم ویدئو را در دستور کار خویش قرار دهید . بک لینک امروزه با تلفن همراه های هوشمند و قابل انعطاف افزارهای بی آلایش می اقتدار براحتی ویدیو تشکیل داد و در وب سایت و شبکه‌های‌عمومی منتشر کرد .

9 - اهمیت ندادن به پخش و توزیع محتوا

شل ترین راهی که میتوانید با آن راهکار خود را به ناکامی بکشانید این است که پخش و توزیع محتوا را نادیده یا این که دست‌کم بگیرید . در شرایطی که محتوای شما بین مردمان پخش نشود , مخاطبان چطور می‌توانند آن را ببینند؟

خوب تر است برای پخش و انتشار محتواهایی که مهجور باقی مانده و موردپسند قرار نگرفته اند فکری بکنید . این کار حتما در وصال به اهدافتان به شما کمک می کند .

راهکار

خط مش های مختلف نشر و پخش محتوا را نظارت و امتحان نمایید . سعی خود را به گونه های رسانه های زیر تقسیم فرمایید :

رسانه های مبلغی ; که می بایست برای پخش آگهی یا این که محتوای خویش به آن‌ها هزینه پرداخت فرمایید . نظیر رپورتاژ اطلاع رسانی در وبلاگ های دارای اعتبار دارای ارتباط و یا این که در همین شبکه های تلگرامی و . . . و یا این که حتی نتایج پولی جستجوی گوگل
رسانه هایی که وابسته به خودتان است ; نظیر سایت و کانال و پیج خودتان در تلگرام و اینستاگرام و غیره
رسانه هایی که وابسته به دیگر افراد است اما بدون هزینه می باشند ; نظیر شبکه‌های‌عمومی دوستان خوب و همیاران و از همه حساس تر و مؤثرتر مشتریان که در واقع به عبارتی تبلیغ دهن به دهن است و بیشترین استفاده را برای شما خواهد داشت . همینطور انجمن ها و مجموعه ها . در این زمینه روی وبسایت ها و رسانه هایی که تولید ها و سرویس ها شما را عیب گیری و باز‌بینی می کنند نیز میتوانید حساب فرمائید .

تمامی این بخش ها اهمیت یکسانی دارند و برقراری تعادل در بین این سه بخش میتواند اقبال برد شما‌را به حداکثر ممکن ارتقاء دهد .

در پایان این مبحث بدین نکات نیز اعتنا نمایید :

مطلقا نباید از کلیه پلتفورم های رسانه ای برای بازاریابی محتوا استعمال فرمائید و به عنوان مثال هم‌زمان در تارنما و فیسبوک و اینستاگرام و توییتر و تلگرام و غیره وقت و انرژی بگذارید . خوبتر است با بازنگری مخاطبان و قالب هریک از این رسانه ها , مواقعی را که برای مورد و محتوای شما مناسب خیس است تعیین نمایید . جایی که بهتر در معرض روئت کرد مخاطبان هدفتان قرار میگیرید .
نکته حائض اهمیت دیگر این‌که یک بار پخش کردن محتوا کفاف نمیدهد و می بایست رواج و تبلیغ آن را بارها و بارها تکرار نمایید .

همان طور که دیدید بازاریابی محتوا ترکیبی است از ایجاد محتوا , پخش مناسب محتوا , تعامل با مخاطبان و آزمودن و باز‌بینی جنبه های گوناگون آن . چنانچه می‌پندارید همگی این موارد را پشت راز گذارده اید پس دیگر وقت آن رسیده که در استراتژی خود , یک قدم جلوتر بگذارید . امید داریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از آنان برای رشد و توسعه کسب و کار خویش در فعالیت نیز استعمال فرمائید .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئوموز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]